fredag, maj 29, 2009

Helg och sol

Det skulle visst bli lite sommarvärme ihelgen, får se om det slår in! Mest sannolikt gör det det eftersom jag jobbar 7-21 imorrn;) Men å andra sidan får jag hele dan på söndag att spendera i solen om jag vill. Jag vet vad jag ska göra på söndag, putsa våra alla för smutsiga fönster som jag tänkt göra hela veckan. Det är nästan så att man kanppt ser ut genom vissa fönster, då är det väl ändå dags eller hur?=) Nä, riktigt så illa är det inte men det behövs iaf.

Annars är allt bara bra, juni närmar sig med stormsteg vilket innebär en del åkande i vårt avlånga land, lite äventyr, ett bröllop och en midsommar ska firas. skoj skoj! Ska bli roligt!=) Annars är det löpningen som ligger i fokus ett tag framöver, jag har bestämt mig att komma under en timma i år, loppen som jag anmält mig till just nu är Midnattsloppet och Tjejmilen, båda i augusti, båda 10km. Sedan kommer det nog några till som jag kommer springa, det är så roligt!=) Tycker iaf jag. Tråkigt bara att bästaste vännen E inte kan springa med mig:( Du saknas vid min sida i löparspåren!!

Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: