måndag, maj 25, 2009

Ny vecka igen..

Så var helgen med familjen över, en riktigt bra och mysig helg! Synd bara att det ska gå så fort då man har besök. Men vi hann med mycket och hann även umgås, tervligt. Lillebror var med också, fast hann bara träffa han en snabbis eftersom han skulle vidare på nya äventyr, men det var kul. Nu är det bara 3 veckor tills jag åker hemåt för att gå på bröllop, skoj!

Just det, mamma och jag shoppade loss i fredags, hittade bröllopskläder, nä inte till mitt eget bröllop utan kläder till bröllopet jag ska på. Nu är det bara styling av håret som saknas, lite klippning och slingning skulle sitta fint, får se vad man kan göra åt det. Lite somrig look sådär.

Idag ska jag bege mig ut på en springtur i solen, sedan städa lite och sedan bege mig ner på stan en sväng. Har som lite ledigt nu, härligt värre. Att vara ledig och solen visar sig måste ju vara en fullträff. Väntar på att solen ska komma till våran balkong så kan man sitta där och lapa sol=)
Over and out

Inga kommentarer: