måndag, juni 01, 2009

Sooool

Och så var helgen slut för den här gången. Och vilken härlig helg det har varit med strålande sol och varmt, me like! Hoppas det fortsätter så ett tag så man får lite fin färg på sig;) Ihelgen har jag jobbat lite, och hunnit med att putsa fönster också. Nu kan man se ut genom dem igen, känns skönt att slippa ha det hängandes över en. Helgen har varit lugn men som vanligt gått alldeles för fort.

Vi var och spelade minigolf med några kompisar igårkväll, söndag, det var skoj. Premiärrundan gjord och det gick över förväntan. Jag vann!!=) Jag fick 47 poäng:D Jag slog 7 hole in one, det ni!=) Jag är nöjd, dock har jag en känsla av att det bara var en tillfällighet och nästa gång lär det bli åter till att slå en massa sjuor igen;)

Var ute och sprang igår också, var väldigt varmt men det gick, så nu rä det bara att hålla igång med löpningen. Skulle vilja ha en klocka så jag kan se hur långt jag springer och tidtagning också. Men det får jag kika runt på sportaffärerna, kolla om det finns någon bra.

Just det, jag sådde ju lite tagetes och luktärter och sådant för ett tag sedan, nu har tageteserna börjat poppa upp iaf, tror jag, inga kryddor och inga luktärter ännu, men jag hoppas på dem också. Jag är lite sen med att så eftersom man ska egentligen så frön flera månader innan sommaren, men men jag gör ett försök:)
Nu ut i solen!

Inga kommentarer: