onsdag, maj 13, 2009

Onsdagstankar

Idag har varit en sådan där dag där jag bara velat sova och inte alls orkat ta mig för någonting. Eller jo, en löptur vart det imorse men det var då den segaste löpturen jag vart med om, kändes som att benen vägde bly. Nåväl, har iaf tränat. Och hunnit med jobb också. Tröttheten kan iofs bero på att jag tränat några dar i rad…nåväl, det ger med sig.

Jag bjöd Fredrik på middag i måndags eftersom det var hans födelsedag, det var uppskattat. Vi åt på en italiensk restaurang, mycket god mat. Det blev 3 rätters. Oj vad mätta vi blev, nästan för mätta. Det märks att man inte är van vid att så mycket mat;)

Annars är det bara bra, lever och mår. Jag längtar tills nästa helg då mamma och co kommer ner, det ska bli tokroligt. Då blir det lite shopping, god mat och umgänge=).
Nu har jag nog inget mer att säga, återkommer när skrivarglöden är bättre.

1 kommentar:

Åse sa...

Hej Camilla!
Oj vad länge sedan jag var inne här!! GRATTIS till förlovning! Vilka härliga bilder - ni ser ut att ha haft det underbart!!!
Kram Åse