tisdag, maj 05, 2009

San Diego 3 maj

Söndag 3 maj
Söndagen började med en springtur längs havet igen, så härligt! Vår sista springtur här i san Diego. Den gick riktigt bra förutom att jag sista biten innan ”mål” halkade på sanden och ramlade med knät i backen. Nu har jag ett fint skrubbsår där, årets första!:) Efter löpning bar det av till stranden för snorkling. På med våtdräkt och ut i havet, släpandes med fötterna för att undvika stingrockor. Dock såg jag inga fiskar eftersom det var så stora vågor och vattnet blev grumligt. Men det var en upplevelse i alla fall. Så söndagen är första dagen som vi vart på stranden=) På kvällssidan blev det grillning vid lägenhetskomplexet där Fredriks syster bor. Sedan dags för lite packning, packa om och dona. Det börjar dra ihop sig nu, på tisdag åker vi härifrån. På onsdagmorgon är vi framme i Sverige. Det är mellanlandning i Chicago, samma som då vi åkte hit. Dagarna här har gått så snabbt, trist att åka härifrån bara. Vi har haft det så bra här,en upplevelse att minnas.

Det här blir nog det sista inlägget från San Diego, finns lite kvar att skriva om men det tar jag då jag kommer hem på onsdag;) Håll tillgodo=)

Over and out

Inga kommentarer: