måndag, maj 11, 2009

Måndagstankar

..jag förstår inte varför inte mitt sår på knät vill läka snart? Det sitter precis nedanför knäskålen, alltså precis där knät böjs då man rör sig. I och för sig kan det bero på att det inte får vara stilla som det aldrig läker genom att man alltid böjer på det så sårskorpan spricker upp mest hele tiden. Nåväl, det läker väl så småningom i alla fall. Förhoppningsvis innan det är dags att gå på bröllop, dock har jag en känsla av att jag kommer ha ett litet fint ärr efter det läkt;). Nog om det, bara ett litet i-lands problem jag brottas med idag;)

Idag är jag ledig och tänkte sätta mig i soffan med en kopp te och läsa en bok, har ju några böcker att läsa nu, lucky me!=) Annars står lite träning på Curves och födelsdagsmiddag på schemat idag. Fredrik fyller år idag, så det blir till att äta ute ikväll, mysigt! Nu är han också gammal;).

Såg på Nyhetsmorgon tidigare imorse och där var det ett inslag om den nya filmen ”Änglar och Demoner”. Den verkar bra, kanske värd att ses. Dock vart jag inte klok på om det är en fortsättning på Da Vinci Koden eller om det bara var samma författare som skrivit båda böckerna som nu blivit film. Nu har jag säker förvirrat till det litegranna för er genom att skriva osammanhängande och konstiga meningar.
Just det, fler bilder kommer att komma från USA resan så småningom, lite restbilder från allt möjligt som inte lagts ut. Spännande va?;)

1 kommentar:

Malk sa...

grattis fredrik :) alltså, är det inte så att brown skrev änglar om demoner före han skrev da vinci-koden? ja, jag vet inte. Den handlar i alla fall om samma snubbe. Har också tänkt att se den! Nu ska jag brottas klart med resultatdelen av uppsaten å sen sova med gott samvete.
kram!