söndag, maj 10, 2009

Söndag..

..är det idag! Och klockan är 10 och vi har hunnit med en löptur nu på morgonen, härligt! Igår var vi hos några kompisar och spelade spel och umgicks, vi lämnade bilen hos dem och gick hem. Imorse bestämde vi oss för att springa till där bilen stod, det gick riktigt bra. Jag tror att jetlaggen fortfarande sitter i litegranna eftersom jag frotfarande vaknar toktidigt på morgonen, brukar inte vara likt mig att göra det. Är ingen morgon människa direkt. Men på ett vis känns det riktigt skönt att vakna i tid, man får mer ut av dagen då.

Nu blev det trist väder, då vi sprang var det soligt och fint men nu verkar det som att det ska bli regn, trist!

Det är konstigt det där med tidsanpassning, jag är hungrig på så konstiga tider, eller 2 timamr efter jag ätit mat. Märkligt! Men det tåls att sägas igen, det här var en av mina bästa resor nånsin, det var så roligt i San Diego och så fint vid havet och sådär. Det var så härligt att kunna springa vi havet, höra vågorna eller kanske mer se dem:)

Idag blir det en liten fixardag innan jobbet ikväll.

På återseende!

3 kommentarer:

malk sa...

jag anar att restarmen har börjat gro i dig...snart är du helt fast, yeah!

Anonym sa...

Ville bara säga grattis grattis! Vad glad jag blir för er skull! Jag förstår att ni har haft det underbart i USA. Sköt om er!
Kram Kusin Sofia

Jonas sa...

Tror väl jag det, att det är den bästa resan - ni förlovade ju er! =D
Jag känner igen det där med jetlag... har ju själv erfarenhet av det =)