måndag, maj 18, 2009

Sköna måndag

Ännu en helg har passerat, lika fort som alltid. Vädret har varit på topp, tycker jag i alla fall. I lördags tog jag mig ner till Curves och körde ett träningspass. Sedan åt vi lunch hemma och efter det begav vi oss ut på en liten shoppingtur som innebar IKEA, Hornbach och Elgiganten. På Hornbach tittade vi litegranna på fiskar, men blir som sugen på ett större akvarium när man ser de stora fina fiskarna. Det får vänta tills det rummet som akvariet är tänkt att stå i blir klart. Sen får vi se om det får plats. Nåväl, väl hemkommen igen ringde vi till våra grannar en bit upp och föreslog att vi kunde äta middag ute tillsammans eftersom vi ändå skulle till samma fest sen inne i Sthlm. Sagt och gjort, vi åt på restaurang här och tog sedan pendeln in till Sthlm för examenfesten. Väl där var det fullt med folk och man hörde knappt varandra, men kul var det!!=) Hemma var vi runt 3tiden på natten, den tiden brukar man ju sova gott på annars ju;) Jag tror jag börjar bli gammal…

Söndagen vart en lugn dag och vi fixade med fiskarna så de fick ett rent och fint akvarium, de har inte fått några nya växter på ett tag, så nu blv de nog glada att ha någonstans att gömma sig i igen. Jag jobbade på söndagkvällen också. Annars så är det bara bra med oss.

Nu på onsdag kommer mamma och co på besök, det ska bli skoj!=) Det ser jag fram emot massor. Lillebror är med också, han har fortfarande inte sett våran lägenhet, eftersom han inte har följt med någongång förut då mamma vart här.
Oj oj, nu är det dags att göra mig iordning för att cykla iväg till jobbet, hoppas det inte regnar!

Inga kommentarer: