onsdag, maj 30, 2007

Sommarlov!!!

...fick jag nyss!! Ja, seeent, men nu är hemtentan klar och de där kompletteringsuppgifterna, no more plugg för ett tag! Känns väldigt bra vill jag lova....nu ska jag njuta av lite ledighet några dagar, ja näe, jag kommer inte kunna ta det lugnt i de 2 veckor jag får vara ledig innan jag börjar jobba jag vet, men lugnt ändå är det ju, ingen skola att tänka på. Vet ni vad det innebär? Jo, jag kommer kunna ha mer tid till att leka med Dreamweaver, och så småningom kanske smälla upp mitt första utkast till en tänkbar hemsida....ska bli så kul att få fixa och dona med det, lite trial and error bästa sättet att lära sig på, eller hur Anja?=) I believe so....
Imorrn, eller ja senare idag onsdag, ska jag bege mig uppåt till Umeå och lämna in hemtentan och sedan umgås lite me Sandra, skojsigt värre!=) Blir ju sista gången vi ses nu på ett tag, inte förrns till hösten igen om vi inte springer på varandra nånstans...man vet aldrig...haha

Nu , snart sängen å lite sömn....skulle inte vara helt fel....men ska bara först, som Alfons Åberg säger...

Btw, var inne å snurrade lite på Youtube idag å kan inte släppa Storbritanniens bidrag från Eurovision i år....oj oj säger jag bara...


Ett sista ord:
"Vägen till startplatsen är den längsta"

3 kommentarer:

Lina sa...

men du, ska vi ta å ses nåt? typ knalla runt i hörnsjön torsdag mitt på dagen? ska jobba kl 18 men innan dess kan vi knalla :)

Camilla sa...

Lina, ja de skulle vi kunna göra...skojsigt, vi hörs!

Anonym sa...

Helt rätt - trial and error ;)