fredag, maj 11, 2007

Fredag igen...

...och ännu en vecka är till enda. Och vad har man gjort denna veckan? Inte mycket! Inte ens lyckats motivera mig till att läsa kurslitteraturen, jo jag har läst en del men ligger absolut inte i fas med vad vi ska ha läst. Igår lyckades jag med att inte göra nåt alls under hela dagen, snacka om att kunna få en dag att gå utan att ha gjort nå vettigt. Idag hade jag tänkte få lägenheten städad och fin, men som det känns nu är jag för trött....sov halvknas inatt, har inte en aning om vad det kan bero på, kunde inte somna och då jag väl somnat så vaknade jag hela tiden....Men men, tur inte dessa sömnlösa nätter uppträder så ofta i min värld vanligtvis, brukar alltsomoftast somna me en gång jag lägger huvudet på kudden=)
Vaknade av att solen sken in genom fönstret, mysigt! Det kan nog bli en dag i solen idag efter att jag städat....då kanske solen kommit sig till min balkong, så kan jag sitta där=) Dock måste jag nog införskaffa några riktiga utemöbler till min balkong....det få bli helgens inköp tror jag!

Nu är det väl dags att ta intaga lite frukost, ja frukost, sk försöka bli duktigare på att äta det, och sen blir det städning för hela slanten och sen njuta av solen....om den är kvar...men de är klarblå himmel nu så...men det kan snabbt vända....men de tror jag inte=)

Ett sista ord:
"Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom."

Inga kommentarer: