torsdag, maj 17, 2007

Vilken härlig dag!

... det vart idag! Mycket berodde det på att solen visat sig lite idag, mycket härligt, ett litet minus för att det blåste lite kallt emellanåt men vad gör de då solen är framme?=) Pluggandet har jag ännu inte tagit itu med, jag tror nog att jag skjuter på det en dag till eller två...jag hinner nog ändå...på ett eller annat vis...
Idag har jag varit hemma hos mamma å co, hälsat på min mysisar till katter och försökt förstå varför jag inte kommer ut på internet med min dator då jag är hemma...efter nån timma kom de fram, lillebror hade bytt nätverksnycklar till det trådlösa nätverket, så det var inte så konstigt att det inte gick...=) Sedan dum som jag var hade jag inte med mig strömkabeln till datorn så när jag skulle överföra lite filer från en dator hemma till min så insåg jag att det kommer inte hinna föras över innan batteritiden på datorn är slut...och så rätt jag hade! Nåväl, världen går inte under för det.....I hope....;)

Nu, såhär på kvällsidan funderar jag på att försöka mig på en liten promenad runt höglandssjön, skulle vara skönt det, komma ut i den friska luften en stund...bra avslut på den här kvällen...näe jag menar inte att jag ska gå och soova då jag kommer hem, då blir det lite TV tittande....men med ett bra avslut menar jag lite nedvarvning trots att jag inte gjort alltför mycket ansträngande...;)

Det här inlägget handlar verkligen om ingenting.....så bra att jag kan koppla rubriken på min blogg till någonting iaf..."Mina tankar om allt och ingenting....Haha!

Ett sista ord:
"Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen"

1 kommentar:

Marcus sa...

Tur att ni har koll på nätverksnycklarna iallafall. Finns ju såna som inte har det :P