måndag, maj 21, 2007

Hemsidetankar..

..ja, de tankarna börjar växa sig allt starkare hos mig!=) Skulle vara kul att ha en egen hemsida, där jag kan lägga upp bilder och annat smått och gott. Dock min okunnighet sätter lite käppar i hjulet för mig, men samtidigt känner jag att det skulle vara skoj att prova sig fram....lite trial and error kanske?=) Hursomhelst så blir det en stor utmaning för lilla jag och min goaste vän ha lovat hjälpa mig på traven...så det kan kanske gå....resultatet lär väl visa sig nångång i sommar!=) Har iallafall fixat Dreamweaver som jag sitter och leker med för fullt just nu, än så länge är de typ "aha" i varannan mening som kommer ur mig...haha Men det är skoj....
Dock får jag inte leka för mycket med det ännu, fortfarande litegrann kvar av skolan innan sommarlov...tänka sig om 2 veckor så ha ja haft sommarlov i några dagar...härligt...men först en hemtenta som ska skrivas....oj oj...hoppas den inte är så svår....

Solen har visat sig idag, dessvärre har jag inte vart ute så mycket....men men får ta igen det nån annandag..känns som mer sommarvärme i luften nu än va det vart tidigare...härligt!=)

Ett sista ord:
"För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag, nu behöver de motion"

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en lysande idé att knacka lite kod, och lära sig. Det är superroligt!