söndag, maj 13, 2007

Pausbloggar...

..ja de gör jag nu. Ser Wallanderfilmen som går på TV4, men nu vart det paus för nyheterna. Vilket jag kan tycka lite smådrygt...vill ju se hela filmen utan lååånga avbrott jue! Men å andra sidan hinner jag med att göra lite saker emellan, som att blogga till exempel...;)
Jahapp, ännu en helg har passerat och detta i lugnets tecken, vilket har varit riktigt skönt...ja ni läste rätt, jag tyckte att helgen va skön trots att det inte hände alltför mycket=)
Nu är jag laddad för en inte alltför krävande vecka..=) Seminarium imorgon, vilket jag kanske borde ha läst lite mer till, men det får jag ta på bussen imorrn bitti...ha ju nästan 2 timmar att fördriva på bussen innan jag kommit till Umeå så....fast nog är det mysigare att lyssna på musik å somna en stund än att läsa om organisationer och dess struktur å sådär...haha

Nu dags för Wallander, tebakts in i filmens värld.=)

Helgens flopp: Eurovision Song Contest utan att tveka!
Dagens händelse: Införskaffat utemöbler till min balkong, mysigt!
Dagens vuxenpoäng: Skaffat blommor, som ja ska ha i balkonglådor på balkongen, ganska vuxet tycker jag....;)
Helgens aha: Det är ju snart sommar...=)
Dagens erfarenhet: Envishet kan vara både bra och mindre bra
Dagens tanke: Snart är de måndag...igen....(hemskt viktig tanke, men de är söndag idag...därav tanken;)

Ett sista ord:
"Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat"

Inga kommentarer: