onsdag, maj 23, 2007

Mårrr...

...for in till stan idag för att bland annat ta ut pengar jag fått från Vattenfall. Solen sken och humöret på topp, jag gick in på Nordea och insåg att jag skulle få vänta hur länge som helst på min tur, men tänkte att lika bra att göra bort det nu, annars gör jag det aldrig...typ....Så jag tog snällt min kölapp och ställde mig och väntade...efter en halvtimma vart det min tur, äntligen tänkte jag...men då kom det en äldre man och gick före mig och tog min plats....då vart jag så less, ides inte ens kommentera att JAG var faktiskt den som hade nummer 163, slängde lappen och gick med arga steg ut därifrån...Humöret sjönk en aning, men solen sken och fick mig på bättre humör igen=) Antagligen missförstod gubben kösystemet, för det fanns en kölappsgrej för kundtjänstärenden och en för in och uttagningar...han hade tryckt på knappen för kundtjänstärenden och jag hade inte samma....så när det pep till så trodde han väl att de var hans tur och gick bara till den kassa som de pep vid....men ja..antagligen ingenting egentligen men jag vart så less bara....kände att ja behövde skriva av mig det lilla frustrationsmomentet=)
Annars på stan så hittade jag en massa kläder som jag vill ha, men just nu är de se men inte köpa som gäller för min del....fast nåt måste jag nog köpa ändå...hittade fina linnen jag vill ha...så de lä nog bli ett inköp in a few days...=)

Vad skönt det snart ska bli att få klippa å slinga håret....håret är för olydigt nu..huvvaligen! ja ett i-landsproblem jag vet....;)

Nu måste jag nog plugga lite....vara lite duktig idag....men jag måste säga att motivationen är nere på -20....hemsidekluret är bra mycket roligare, dock är det fortfarande så att nästan varannan mening börjar med "aha"... Men de är en kul utmaning, jag hoppas verkligen jag lyckas få upp en hemsida nångång i sommar....;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackare! Lät inte som en rolig dag. Men men. Ibland är det bara så... Hoppas det känns bättre imorgon.

Marcus sa...

Du ska aldrig ge dig när du vet att du har rätt. I såna lägen protesterar jag...

Ja, jag lever och mår bra. Har det helt underbart härnere. Vi har gjort en rabarberpaj som vi snart ska avnjuta. Ha det bäst!
Kramar