måndag, maj 14, 2007

Yeeeees!

..jag klarade förra kursens hemtenta!!! Nervös va jag idag då jag gick till läraren för att få domen, jag var helt säker på en massa kompletteringar och ett stort fett U, men inte då, ett VG vart det! *superglad* Kändes som en stor sten föll av mig, nu kan jag koncentrera fullt på den här kursen, som dessvärre inte är så bra....men men skönt med en soft kurs såhär innan sommaren, tackar man inte nej till....=)
Jag måste säga att det här har nog vart min bästa termin, resultatmässigt....känns så bra att få känna att man kan....och man kan bara man vill=)
Bara synd att lite motivation saknas för tillfället...att göra bra ifrån sig, men den dyker väl upp så småningom...kanske lagomt tills jag ska skriva hemtentan på den här kursen?

Regnigt och ruskig idag, huvvaligen....tråkväder och så är de måndag dessutom. Gick från bussen till lägenheten då jag kom från Umeå idag, var kall och dyblöt då jag kom hem...*burr*
Näe nu ska jag ta och ta hand om min fina blommor som snart ska sättas i balkonglådor....de ska få lite vatten, så de överlever...ni förstår inte vilken utmaning jag skaffat mig, måste komma ihåg att ge de vatten lite nu och då så de inte dör....oj oj....=)
Hur ska de gå?

Dagens:
  • Låt: Raindrops keeps falling on my head...
  • Borde: Ha städat en massa i lägenheten....får bli imorrn...
  • Känsla: Nöjd
  • Konstaterande: Min skaljacka är inte vattentät längre...kände jag då jag gick hem i regnet idag, suuuck
  • Tanke: Varför flyttar man sig alltid åt samma håll då man möts från varsitt håll? (råkade ut för de idag, haha)
Ett sista ord:
"Att vara chef är en position, att vara ledare är en relation"

Inga kommentarer: