lördag, juni 02, 2007

Another Day in The sun...

...verkar det som att det kommer att bli idag! Soligt och fint ute. Känns som sommaren och värmen är på väg att hitta hit. Så skönt det ska bli att slippa bylta på sig en massa varma kläder=) Äta frukost på balkongen, picnick, grilla etc, finns mycket roligt som hör sommaren till, så jag hoppas det blir en varm och skön sommar. I och för sig kommer jag att jobba hele sommaren mest, men iallafall, går alltid lättare att jobba då de är soligt ute=)

Sommarlovet mitt har börjat, men gjort en del under dagarna ändå...jag hoppas nästa vecka ser lugnare ut. Imorrn far mamma och co till Turkiet, så lillebror blir ensam hemma, hur ska det gå? Hehe, nä, han borde klara det där bara bra...fast jag har fått uppgiften att vattna blommorna, tänk att hon vågar låta mej ta hand om det?? Som lyckas ta död på en garderobsblomma som borde vara i princip omöjlig att lyckas med, eller? Men jag lyckas med det mesta....som borde vara omöjligt att lyckas me....

Igår var vi hos en kompis som börjar sin resa till Guatemala idag, blir borta hele sommaren,spännande å få höra hur det går!=) Skulle oxå vilja fara och göra nå sånt där, kanske nästa sommar, kanske inte just till Guatemala men kanske fara å resa någon annastans för en stund...skulle vara kul...=)

Idag, vad händer idag? Jo, en massa saker, men få se hur mycket av de jag hinner med idag...hoppas på en del...men då måste jag försöka komma igång nu...näe, softar en stund till..hehe

Ett sista ord:
"Ingen är nere med en ballong"

(ja, ett Nalle Puh citat...igen)

Inga kommentarer: