söndag, maj 27, 2007

Ett äventyr...

..har jag vart på idag! Ända till Vännäs och hälsat på min kusin som fyllt år. Det var riktigt roligt att fara dit, dock vägen dit vart ett litet projekt i sig. Vi lyckades med att missa avfarten till Gräsmyr och fick lov att köra genom Umeå vilket är några mils omväg...Och sen lyckades vi köra förbi även avfarten till Vännäs, det insåg vi då det kom en skylt där det stod att vi var på väg till Bjurholm, tror jag det var...så det var bara att vända och försöka att inte missa att svänga av....Jag säger då det, jag ska ha GPS i min kommande bil om jag skaffar nån...=) Det pinsamma i det hela är ju att vi vart där ett antal ggr men ändå lyckas vi köra fel, 2ggr.....tokigt! Så fråga inte mig om vägen, för då kommer ni inte rätt...haha

Väl framme i Vännäs, så hade jag det supertrevligt, god mat och tårta och så vart det lite kubbspelande..skojsigt. Sen att inte klossarna stod dit man kastade är ju en annan sak...=) Sen att jag tittar åt ett håll och kastar åt ett håll är en annan sak...omedvetet! Dock roade det visst kusin vitamin. Dock har jag ingen strategi då jag spelar, siktar inte alls...siktar jag så blir det helknas...jag bara kastar och oftast brukar nån kloss fara ner iallafall....=)

Nu är jag hemma och borde försöka ta itu med hemtentan, så jag får sommarlov någongång, men just nu känner jag ingen energi för nå sånt tänk....hoppas det infinner sig imorron...Iofs ska den int va inne förrns 1 juni, men jag har satt min egen deadline och den är på tisdag....jag hoppas jag klarar att hålla det....

Nu tror jag bestämt det blir lite TV å sen sängen...så kanske man kommer upp i tid imorrn och kan få klart hemtentan!

Ett sista ord:
"I livets lopp finns det inget målsnöre, de snören vi passerar är starten till ett nytt lopp"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också satt tisdag som deadline.. får se hur det går. Däremot så börjar ju jag inte förrän imorgon mitt arma kräk, så jag förstår inte riktigt hur jag hade tänkt att det skulle gå ihop ;)

Camilla sa...

Anja: Jajo, ja ha inte komme direkt långt...men ska försöka, men de blir nog tajt för min del att klara deadlinen, hehe...