lördag, maj 12, 2007

Soligt...

..även idag! Men den riktiga värmen vill inte riktigt infinna sig, men det kommer väl, var iaf härligt att än en dag få vakna till solens strålar som sken genom fönstret...=) Längtar till sommaren, då man kan gå härliga mysiga promenader i kvällssolen eller sitta på balkongen och bara vara...ja okej, det är kanske inte likt mig att göra nåt sånt, men en promenad tackar jag sällan nej till;)

Har inte åstadkommit mycket vettigt än idag, och lär nog inte lyckas med det heller,nåväl, ikväll är dagen D, dels för Tre kronor, ska de kunna slå Kanada? Och så är det ju det som alla pratat om senaste veckan, Eurovision Song Contest, vem ska vinna? Hörde nånstans att Ukraina är tippad som vinnare och om de vann skulle Christer Björkman sluta...hmm....jag undrar ja....Hursomhelst, traditionsenligt så lär jag ju placera mig framför TV kl21 och kika på ESC.....kommentera låtarna, artisterna, och klädseln...ja det som hör till!haha

Må bäste land vinna i både hockeysemifinal och ESC!=)

Dagens händelse: Ätit ordentlig frukost, inte ofta de händer...
Dagens positiva: Solen visade sig även idag en stund...
Dagens negativa: Jag missar precis hela semifinalen mellan Sverige-Kanada
Dagens låt: Fairytales gone bad (Sunrise Avenue)
Dagens tanke: Tänk efter före...att se men inte röra...
Dagens konstaterande: Det blir aldrig som man tänkt sig..

Ett sista ord:
"Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner"



1 kommentar:

Anonym sa...

att se men inte röra? Nu gör du mig nyfiken!