fredag, september 07, 2007

Surprise!

Ja så står det på kinderäggen numera tydligen! Idag då jag var å handlade vart jag bara tvungen att köpa mig ett kinderägg, och se om den där spänningen var kvar då man öppnade det. Jag minns då jag var liten och var hos farmor, jag och mina kusiner fick alltid varsitt kinderägg och alltid lika skoj att bygga och grejja med det som var i. Svårast var att få på de små klistermärkena som skulle va på figurerna, de fastnade ju aldrig;) Nåväl, i mitt kinderägg som jag köpte idag, fanns det bara en slags miniatyrbok av nå slag, det va ju inte ens intressant ju...hehe Fast å andra sidan kan det bero på att jag har blivit x antal år äldre också...=) Men barnasinnet har jag kvar...

Just det, va på stan idag å köpte mig en tröja, eller en koftaktig sak med hög krage...så himla härlig var den=) Kommer att bli min nya favvojacka/kofta bortsett från min fleecejacka då då, den komma alltid vara favvo1=) Skulle ha behövt ett par nya jeans också, men tror det får vänta tills senare i höst....ingen panik direkt.

Näe, nu kanske de börjar bli middagsdags....eller nå åt de hållet, näe inte ännu...men ja kan ju vbörja förbereda iaf...;)

Over and out

Inga kommentarer: