måndag, september 10, 2007

Back in buisness...

..eller försöker iaf vara det gällande skolan. Men faktiskt känns det lite bättre nu, inte lika mycket omotiverad som förr..så det känns bra, en bit på vägen mot att hitta mer motivation. Idag har min grupp försökt pussla ihop vårt grupparbete, men det blir till att sitta imorrn med...men de blir nog bra till slut.

Var ute på en liten springtur nu ikväll efter jag kommit hem från Umeå, så härligt det var...skönt att bara få springa, känna den friska luften.....härligt!=) Imorrn blir det nog en sväng på gymmet om jag inte är alltför trött efter grupparbetandet...vi får se! Men jag ska försöka ta mig dit...träna behöver jag....

Näe nu är de minsann sängdags....nähe, va ja luras...inte ännu;) Först ska jag fixa lunchen inför imorrn...och sedan lite annat....kankse att jhag är i säng före midnatt iaf så jag slipper spökena...*smile*

Over and out

1 kommentar:

Linda sa...

hej vännen!! hur äre med dej? läste att du haft det bra utrikes...härligt med semester!! Hoppas du hittar nå bra lösning på boendefunderingarna du har. Tänkte på dej idag när jag satt å bokade Winnerbäckbiljetter till konserten här i Umeå. Fick för mej att du haft nå citat från han på bloggen. Gillar du han? Du kanske är sugen på konserten? Det finns visst några ståplatsbiljetter kvar :) Stor kram å vi hörs!