torsdag, september 13, 2007

Snart helg!

Det ser jag fram emot, visserligen kommer jag nog sova bort större delen av lördagen, men förhoppningsvis inte, vet inte riktigt vad som hänt, men jag har sovit lite halvdåligt nu senaste veckorna...jag som alltid brukar ha så lätt för att somna och sen sova som en stock hela natten....märkligt! Nåväl, kanske är det mycket jag tänker på, kanske är det bara nå tillfälligt, återstår att se...

Idag har det vart en heldag i Umeå, åkte tidigaste bussen härifrån till Umeå, suttit med grupparbete hele dan, men det har gått bra, inte kört fast någonstans eller så....redovisning imorrn! Hårda tag såhär i början av terminen, men de är nog bra så man snabbt kommer in i pluggandet, känner mer och mer att den rätta känslan börjar komma krypande...=)

Snart hoppas jag det löser sig med lägenhetsfunderingarna också...skulle va himla skönt det...
Nån som har en lägenhet åt mig?;)

Ihelgen har jag lovat mig själv att inte hitta på så många äventyr utan försöka ta det lite lungt, ja, ni läste rätt, ta de lite lugnt...jaja, jag ska försöka iaf;)

Nu, kvällsfika å lite TV....eller nått

Over and out

Inga kommentarer: