torsdag, september 20, 2007

Klädparty och plugg

Nu ikväll har jag varit på något som kallas klädparty. Aldrig vart på något sådant tidigare, men det var kul och jag hittade en massa kläder jag tyckte om. Vilket innebar att det vart en del shoppande, men jag är nöjd, hoppas på att få användning för kläderna, men det tror jag=) Kläderna är inte riktigt min stil egentligen, men ibland får man gå ifrån sina principer...men det var sköna å mysiga! Perfekt för vintern...Nu är det bara en vinterjacka och ett par nya stövlar som skulle behövas inhandlas. Näe inte gummistövlar om ni nu trodde det....*smile*

Plugg, ja, det skulle jag kanske ha gjort mer än vad jag gjort idag, men men, har iaf förberett för seminariet imorrn och kan läsa en del på bussen hem och så får jag försöka läsa lite ihelgen också, på nåt vis, men det ska nog. Jag känner mig lugn än så länge, paniken kommer väl till veckan då jag inser att jag inte kommer hinna läsa allt...haha
Nu är det fokus på seminariet imorrn, blir säkert bra, förhoppningsvis....

OJ oj, näe kanske jag ska ta å laga till lunchen jag tänkt ha med mig till skolan nu då, ja de r galet seent jag vet, men deär väl bra att jag fixar ordning nå ätbart iställeyt för att bara äta frukt till lunch imorrn?? =)

Kan hända att bloggen tar en paus under helgen...får se...

Over and out

Inga kommentarer: