onsdag, september 12, 2007

En liten fråga...

...varför ska vissa saker vara så mycke svårare och mer komplicerad än andra? Jag förstår inte, kan inte sluta tänka på det, men jag vet att jag nog måste göra det så småningom, annars kommer det inte bli bra iaf...tar bara en massa energi från en...och den energin kan jag lägga på annat istället...Det blir aldrig som man tänkt sig, stämmer in i det här fallet, utfallet av allt vart inte riktigt som jag ställt in mig på att det skulle bli, inte alls nå åt det hållet...Men jag antar att allt har sin tid och så även det här...

Det var vad jag hade på hjärtat nu i den mörka höstnatten...ska nog försöka sova lite nu...så jag orkar me morgondagens äventyr, sovmorgon blir det iaf!=)

Gonatt!

1 kommentar:

Linda sa...

Å va kul! Tänk om du skulle köpa en biljett å komma upp hit! Va kul!! Du får ju självklart sova över här om du behöver *hoppas hoppas* Vore toppenkul!! Stor kram!