söndag, september 16, 2007

Söndagstädning..

..japps, idag tog jag änteligen tag i lägenheten på allvar och storstädade hela lägenheten! Oj så bra det vart, så rent, inga saker som ligger å stökar till överallt och framförallt inga kläder som ligger lite här och där...mycke härligt! Och det känns bra att slippa ha det gnagande i sig att man måste städa....it's DONE!=) Och fråga mig inte var jag fick den energin ifrån att städa dag, för jag har inte en aning....

Vad har hänt annars ihelgen då?
Inte så mycket, inte som kan vara av intresse att skriva om här...tycker jag. Varit en lugn och skön helg....vilket borde innebära att jag är laddad för en ny vecka, men det kan jag väl inte direkt påstå att jag är, ännu mindre laddad vart jag då jag såg att vi ha föreläsning mellan 15-17 på tisdag, yey! Emelie, vill du gå på stan me mig då i Umeå kanske? Måste ju hitte på nå så de känns värt att fara upp för den där föreläsningen....

Idag, söndag, har jag som sagt städat sedan har jag vart en sväng hemma hos mamma, involverat lillebror i att försöka hitta problemet till varför ingen hör mig då jag pratar med folk via mikrofon på datorn. Han tror det kan vara ljudkortet som är knas....suuuck! Jag som sett fram emot att få skypa lite me kusin Frida i USA, men det verkar ja ju inte få göra....typiskt. Varför ska det alltid vara nåt som krånglar?? Typiskt säger jag bara...
Å sen till dagens äckligaste grej, min katt Baggis kräks mitt framför mig....huvvaligen! Första gången jag ser Baggis kräkas, eller överhuvudtaget att de kräks....så de är kankse katter iaf mina katter...;) Men jag det fick mig att tappa matlusten litegranna, konstigt det dära, klarar av de mesta men inte då en katt kräks...märkligt!

Hade ju tänkt plugga ihelgen, men de blev inte så, andra saker kom emellan, blir nog lite kvällsläsning innan jag ska soova och sedan lite mer imorrn....

Just det, kanske har jag, med lite tur,en lgh på g centralt...wieee, håll tummisarna!

Ett sista ord:
"Allt går, bara man vill"

2 kommentarer:

Lina sa...

äre sant? lägenhet här i krokarna? var?! Nyfiken, berätta hur det går! kram!

Anonym sa...

De blir fest när jag kommer =) Lr hur...när nu de blir :P Förhoppningsvis i din nya lgh...!

Tur att MSN finns!

Kram Kusin