söndag, september 02, 2007

Here we go again...

..ja imorrn är det dags för skola igen! Ännu en sommar har sprungit iväg...så snabbt det gått! Men jag har iaf fått vara utomlands=) Hur skoj soim helst!

Nåväl, imorrn börjar alltså skolan, tredje och sista året, alltså sista rycket, känns både skönt men samtidigt är jag rädd. Hur ska det gå? Ska jag lyckas hitta den rätta motivationen? Som det känns nu så känns det som att det kommer att bli ett tufft sista år om jag inte hittar den rätta motivationen....Nåväl, får väl ta det som det kommer...

Veckans uppgift blir att få tag i alla kursböckerna...

Mitt mål är att vara i säng innan kl 23.30 ikväll, bara för att va någorlunda piggelin imorrnbitti, då jag måste pallra mig till bussen...och så är de ju måndag till råga på allt!*smile*

Gonatt!

Inga kommentarer: