måndag, januari 01, 2007

Årets första blogg...

blir det här. Idag är det alltså 1 januari 2007, ett nytt år med nya möjligheter! Många nya utmaningar och annat man har att vänta, spännande!
Såg en massa fina fyrverkerikombinationer igår, försökte fånga de med kameran, men utan större framgång av olika anledningar=) Men det var fint iaf...saknade snön litegranna, men men, de hade ju lovat att det skulle komma idag, men vad ser jag då jag kikade ut genom fönstret imorse, jo REGN! *mårr*
Allt detta tjat om nyårslöften som man ska avge, inte har jag gjort det. Av en enda anledning att jag klarar inte av att hålla dom..haha
Men från och med imorrn är det slut med all onyttig mat och alla dessa chokladaskar, det är helt otroligt vad man lyckas äta mycket på relativt kort tid. Nä, slut på latheten, dags att köra igång med träningen igen och få kroppen i form=) Måste ju göra något me all den överskottsenergi jag har, visserligen kan jag ju köra lite dansmatta, men känner att jag kommit så långt på den så jag måste ju låta lillebror få en eärlig chans att slå mitt rekord då han kommer hem:P

Idag har jag inte gjort nå vettigt, bara slöat...men men nya tag imorrn!

Jag förstår inte riktigt hur tiden går så fort, tyck det nyss var sommar, höst å vips så är det jul och nyårsafton igen. Och nu sitter jag här, 2007 års första dag...hmm...ja, de är nog så som ordspråket säger: "tiden går fort då man har roligt". Och det är väl de jag har haft under förra året å alla andra år, eftersom tiden gått så snabbt. Många erfarenheter rikare and so on...
Näe, nu ska jag nog sluta innnan jag dyker ner och blir alltför djup...;)

God fortsätttning på det nya året och hoppas alla fått en bra start på 2007 för det har jag!=)

Ett sista ord:
"Alla goda ting är tre"

Inga kommentarer: