söndag, januari 21, 2007

Helgen...

...hmm ja. vad ska man säga om den? I torsdags efter föreläsningen tänkte jag, va skönt med helg! Men när helgen kom, tyckte ja inte det var lika kul längre..visst jag fick vara ledig, jag slapp kliva upp tidigt, men det hände ju ingenting....de var lite tråkigt!
I och med att jag hade tråkigt så visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till, så jag började göraq alla tråkiga saker som sku göras, samla ihop papper, sätta in dem i pärmar, städa garderoben, göra ordning alla filmer, svara på seminariefrågorna, fundera på vad jag ska göra med mitt liv....ja en massa saker. Så jag fick ju en del gjort men inget kul som hände....! Näe det var nog en av mina tråkigaste helger..hemskt synd om mig va?=) .men jag överlevde, nu är jag laddad för en ny vecka med allt vad det innebär, nya utmaningar,. Jag ska nog inte klaga på att jag haft tråkigt, borde väl kanske ha njutit av att de inte vart alltför stressigt....mne men jag vill att det ska hända något jämt, kan inte riktigt det här med att ta det lugnt....tyvärr:/

Nåväl, det är som det är med den saken....Jag ha beställt ip-telefoni, hoppas på att det kommer snart, känns bra att ha hemtelefon också utöver mobilen, tycker inte om att prata länge i mobiltelen, av olika anledningar...

Oj oj, va klockan är mycket, om jag ska komma upp i tid imorrn och hinna med att äta frukost så måst ja nog he meig i säng nu, blir en tiiidig morgon imorrn...men det funkar!=)

Gonatt

Ett sista ord:
"A ring is round has no end, that's how long I'll be your friend"

Inga kommentarer: