lördag, januari 27, 2007

1 år äldre...

ha jag blivit idag! hela 24 år har jag hunnit med att bli, tänka sig så tiden går fort då man har roligt! Och roligt har jag haft idag=) Helt otroligt så lyckat det blev=) Fått umgås med kusiner å familj, riktigt skoj det...å en massa roliga presenter ha jag fått också, nöjd är jag. En av mina bästa födelsedagar, va kul å mysigt!

Hemma är jag nu, hemma i huset, hunnit med att spela lite dansmatta, mycket skoj! Men oj så jobbigt de vart, kondisen är inte på topp....om ja säger så...=) Det gick inte så vidare bra heller, men det beror på olika anledningar....

Nu ska jag bli lite geografisk allmänbildad genom att titta på "På spåret"....=)

En första ledtråd som Ingvar Oldsberg sa: I vår stad går klockorna snabbt....trri va de kan vara för stad? Tidaholm? näe, de låter mer som att tiden går långsamt...hmmm tro va de kan vara? står stilla i mitt lilla huvud....:P

Ett sista ord:
"Det är inte svårt då det är enkelt"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis så här en dag i efterskott!
Hur blev det med tårtan? Kunde du bestämma dig för vilken variant du ville göra?

Camilla sa...

Anja:Tack=) Jodå, fast det vart ingen marängtårta me hallon ovanpå utan en vanlig gräddtårta me hallon å banan som fyllning å sen riven choklad ovanpå! =)

Linda sa...

Meen! Stort grattis många dagar i efterskott! Jag tänkte ju på dej i lördags på duvan, eftersom du alltid brukar fylla år när vi är där. Suck på mej att jag inte fick iväg ett ynka sms. Fy på mej! Har lagt upp några bilder från helgen om du är sugen :) KRAM!