måndag, april 30, 2007

Måndag...

..men fortfarande helg!=) Eller ja, okej, det beror på hur man ser på det...vissa måste kanske jobba, vissa har kanske en tenta att plugga till, men jag, jag har inget sånt därför anser jag att det är helg ännu. =)
Sista april idag, eller kanske ska jag säga Valborgsmässoafton? Nåväl, vilket som, idag sas det på nyheterna igår att det skulle bli kallt och blåsigt, men just nu stämmer det inte alls, visst det är kanske inte så varmt ute, men det blåser inte så värst. Och solen skiner...mysigt! Hoppas det blir en trevlig Sista april;) Jag har dock inte så mycket inplanerat, få cäl se vad som händer....är lite halvsugen på att grilla idag, ska se om min kära familj hemhemma hade tänkt göra det idag...i såna fall smiter jag dit på middag..*smile*

Vet ni vad?Dagens i-landsproblem, Jag är så tokless på mitt hår, vill ha mina ljusa slingor tillbaka..nu!! Men jag får snällt vänta till slutet av maj innan det kommer att ske, skulle jag tro...

Nu ska jag se om de finns nå frukost som jag vill ha....

Ett sista ord:
"När vi tänker en tanke, så är det inte den tanke som vi tror att vi tänker, utan den tanke som får oss att tro att vi tänker den tanke som vi tror att vi tänker"

Inga kommentarer: