onsdag, april 04, 2007

Äntligen lite "påsklov"

...ja, de kan man säga att jag har nu, suttit med lite grupparbetspyssel idag, kanske inte så effektivt men nånvart kom vi iaf och så gott som klara är vi också, vilket känns skönt att ha gjort bort det innan Påsk, det innebär att vi kan andas ut lite under påsken iaf, dock har jag en del som ska läsas, men jag hinner...(tidsoptimisten har talat)

Sitter på skolan nu och väntar på att min buss ska komma, ett tag kvar, tur jag har min bästa kompis här, datorn!=) Och lite spel, just nu är det Cats (länken fungerar inte just nu, i skrivandets stund) som gäller, ett lite halv frustrerande spel där man ska försöka få alla katter att göra som ledarkatten, men lite skoj är de ändå...haha

När jag kommer hem blir det städning av lägenheten och lite annat pyssel, Men imorrn ska jag soova ut, de kan jag lova!=) Har lite missade sömn timmar att ta igen de senaste 2 dygnen....skyller på att jag är student och har inte vett att gå och lägga mig i tid;)

"Ett sista ord" är out of order idag, fantasibrist...*smile*

Inga kommentarer: