onsdag, maj 02, 2007

Småroligt...

Har du blivit frustrerad över instabila och kraschande program när du använder datorn? Då kanske du borde anlita en mjukvarupsykolog, citat från artikeln:

"På mjukvara som inte reagerar positivt på medicin eller terapi kan man pröva elchocker, men eftersom detta ibland kan skada hårdvaran, rekommenderar vi det bara i extremfall"

Artikeln kan du läsa här! Varför inte, finns ju hjälp för allt annat....Allt är relativt väl? Haha...

Annars har det inte hänt så mycket mer idag än att jag vart i skolan och det kändes nästan som jag hade kunnat vart hemma istället....nog för att jag var trött då jag kom dit, mne vart inte piggare av föreläsningen....*suuck* Lite mer förberedelse från lärarens sida kanske....eller så var det bara jag som tyckte att läraren verkade oförberedd....nåväl,thats the way it is...
Nu är min energinivå snart nere på noll, och inte kan jag skylla på att det är dåligt väder heller, för det är soligt ute..=)
Ska nog försöka fixa till lite riktig middag nu och sedan lär det inte hända så mycket mer ansträngande för min del ikväll..inte för att jag blir ännu tröttare av att äta som vissa påstår sig bli;) Men för att ladda batterierna lite och kanske orka med en liten promenad senare ikväll....=)

Ett sista ord:
"Det är undantaget som bekräftar regeln"

Inga kommentarer: