tisdag, april 10, 2007

Sömnmedel...

...ja ungefär så skulle man kunna kalla Castells böcker. Jga tror aldrig jag har vart med om något så sövande som att läsa Castells, nästan så att jag snart ger upp...Näe riktigt så illa är det inte, men att ligga i soffan och läsa var ingen bra idé., somnade efter 10 minuter!! Skulle ha behövt en bra spännande bok, en bok som fängslar en, som gör att man bara vill fortsätta läsa, men tyvärr är inte kurslitteratur så, har jag märkt. En annan sak som jag märkt då jag läser är hur lätt det är att läsa texten men sen inte veta vad man läst....bara för att man tänker på annat medans man läser....tokigt fenomen det! fast det kan bero på att jag har annat än skola i tankarna nu också....vad vet jag....*smile*

Påsken är slut för denna gången, och tur är väl det, påsken är en riktig godishelg,iaf för mig, usch så jag har ätit godis, men finns det framme så äter jag ju..=) Kanske borde sluta äta godis igen...Tur det bara är påsk en gång om året....
På tal om godis, någon fler än mig som börjar bli less på lösviktsgodis?? Jag förstår inte, jag få ju plocka i det jag vill ha, men ändå är de några kvar på slutet som jag inte vill ha eller tycker, som jag då slänger....ja jag är nog lite halvtokig, fast det är ju inget nytt...*smile*

IKväll är de hockey, bara hoppas på att Modo vinner sina 2 matcher härhemma nu, skulle vara bra det....börjar bli lite spännande nu jue....


Nu är de lite middag som gäller, vet bara inte vad jag ska äta....

Ett sista ord:
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig"
(Myntat av allas vår egen Nalle Puh)

Inga kommentarer: