söndag, april 15, 2007

SM GULD till Modo

...ja de var gårdagens stora händelse, en mycket trevlig sådan!=) Jag missade större delen av matchen på grund av att jag jobbade kväll, men hann hem å se de sista 4 minutrarna, och det var nog nervigt!=) Men Modo vann vilket innebar SMguld och en ännu tokigare hockeystad=) For en sväng in till stan, kände på stämningen, grymt! Så mycke folk, så mycke bilar som for omkring, och alla var tokigt glada, helt underbart fantastiskt roligt att se alla människor, Övik lever upp till sitt rykte om "galen" hockeystad;)
Det känns helt ofattbart, makalöst otroligt härligt att det vunnit GULDET , äntligen!

Annars har helgen vart bra, inneburit lite jobb, både lördag och söndag, hände en liten tråkighet imorse, men det kom inte som helt oväntat men ändå var det lite jobbigt..

Ny vecka, nya tag, eller? Kanske borde fortsätta med att ta itu med hemtentan, så jag får den klar innan veckas slut,förhoppningsvis om jag hittar ett flow så kan jag bli klar med hemtentan innnan helgen, vem vet? Allt är relativt...*smile*

Tänka sig, att snart är det sommar igen, hänger inte riktigt med....och nu ihelgen har vi verkligen fått försmak av sommarvärme..härligt värre, too bad så har jag jobbat mest hele dagarna och kvällarna så jag ha inte njutit så mycke av solen.....men förhoppningsvis var de int sista gången....=)
LÄngtar så till sommaren och sommarlov......härligt!

Nu, kvällsfika och lite tv....*trötter*

Ett sista ord:
"Alla generaliseringar är farliga, även den här"

1 kommentar:

Jonas sa...

Så härligt med SM-guld! =) Trodde ju att jag skulle få se dig på stan , du är ju en sann modo-it! Linda släpade med mig på torget på söndagen.. som tur var hade jag kameran att sysselsätta mig med (pst, det finns bilder på min hemsida!) Hade!