onsdag, april 25, 2007

Finally...

är min rapport klar!!!=) Känns så bra att fått den klar, en sak mindre att tänka på, goodes!=) Sedan hur bra sjäva rapporten egentligen är , det återstår att se.....är inte nöjd med resultatet, men i detta nu ids jag inte hålla på med den nåmera, är så less på den, vill inte se åt den mer! Så känns det.....I vilket fall som helst känns det tokbra att slippa ha den hängandes över en, som något man "måste" göra.....ska kolla igenom en sista gång imorgon sedan skickar jag in den...
Måste ju påpeka att den här rapporten tillhör en av de mesta tråkiga jag skrivit, visst rapporter och hemtentor kanske inte roliga, men vissa går faktiskt att motivera sig till att göra även fast det är lit tråkigt, men den här,,,huvvaligen....It's all over now, for this time....

Nu blir de sängen, på nå vis....skulle vara bra att få sova lite....

Ett sista ord:
"Jag hugger i sten
Men jag tror att jag sakta börjar se en kontur
Några armar och ben
Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur"
(Hugger i sten, Lars Winnerbäck)

3 kommentarer:

Marcus sa...

hihi, Winnerbäck :-)

Anonym sa...

själv har jag fastnat. Har avslutningen kvar men är totalt omotiverad. Blä

Anonym sa...

NU är även jag klar. ja inte just NU, men lämnade in strax innan 13 idag. Känns bra. Vi ses imorgon =)