onsdag, april 18, 2007

Likadant varje dag...

...ja den tanken slog mig idag! Näe, de gjorde inte ont då tanken slog mig..(ursäkta min dåliga humor). Det handlar om vad jag gör då jag slår på datorn...insåg att det var samma mönster...jag loggar in på msn, går ut på internet coh först kollar jag mailensen Aftonbladet sedan ÖA(lokaltidningen), VK (Umeås tidning), sedan blir det lite Tjuvlyssnat och sist idg.se, det slår aldrig fel, i den ordningen varje dag....tokigt värre. Tro om jag skulle försöka bryta det mönstret litegranna....hur skulle det se ut då?
TRoligast skulle det kännas väldigt konstigt...

En sak till jag undrar över, var tog värmen vägen? Nästan så jag hade vant mig vid att det ska va lite varmt...=) Idag har det varit riktigt kyligt, nästan så det kändes som att det skulle börja snöa, men de gjorde det inte, elelr inte hos mig iallafall, har hört att det gjort det i Umeå idag....Men det är ju april vilket innebär aprilväder, så denna månad är lite lurig, är kanske därför den börjar med en sån lurig dag som 1 april....hmmm...

Näe, nu ska jag nog försöka skriva lite mer på min hemtenta så jag får lite ro i kroppen, lite frustrerande är det allt....fattar inte hur jag ska skriva som....

Ett sista ord:
"Att våga är att vinna"

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du redan börjat skriva?? *panik*