onsdag, november 28, 2007

Checklist..

..bockar av allt jag gjort denna veckan som jag måste ha gjort:
  • Grupparbete--vi är klara----Done!=)
  • Veckans seminarium---Done!
  • Tvätt och impregnering av skaljacka--Done!
  • Packat---almost done!
  • Betalat räkningar--Done!
Sedan blev det en bonus också, som inte stod på checklistan, jag for till min lägenhet och tvättade jackan i tvättstugan där för att det skulle gå snabbare i och med att där finns torkskåp, medans jag väntade på det skulle bli klart så fick jag nå ryck att städa ur skafferiet, alltså slänga allt som stått där på tok för länge, så nu har jag ett rent och fint skafferi. Näst på tur är frysen, skulle behöva avfrostas=) Men det får jag ta då jag flyttar tebakts=) På tal om lgh, renoveringen fortskrider på framåt i hög fart, idag var de kaklat å klinkrat..mycket fint, jag måste säga att jag valde fina färger:) Grått är fint, knäppte kort, men de får visas senare...

Nu måste jag packa de sista, så jag kan sova så länge som möjligt imorrn...behöver inte åka upp till Umeå förrns vid 11tiden..skönt! Föreläsning mellan 13-16 och sedan smiter jag söderut...;)
Just det måste lkomma ihåg bokningsreferensen...utan den ingen resa!

Btw, det har kommit ännu mer snö här nu..*glad* Me like...blir så vitt och mysigt ute då om kvällarna och de bästa av allt är att man kan åka snowboard, wieeeee!=)

Näe, nui är de åter till packningen och sen sängen som gäller..

Hoppas ni alla får en riktigt bra helg när den väl kommer så småningom;)

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helgen bra... men på tok för kort =P