måndag, december 03, 2007

December..

..ja nu har det hunnit bli december och julen närmar sig med stormsteg! Dock känns det som om det skulle kunna vara mars-april vädermässigt, regn och slask, usch! Förhoppningsvis kommer det snart en massa snö=)

Idag hade jag redovisning, gick bra, tror jag...som vanligt inte nöjd, men det känns grymt skönt att de är bortgjort, nu är det fullt fokus på tentan som är på torsdag...oj de är ju snart..hjälp! Snart kommer väl den vanliga tentapaniken upp...gillar inte salstentor...men men bara till att göra sitt bästa så ska det nog gå bra...känner mig oroväckande lugn just nu iaf...Imorrn blir det tentapluggning all day long...yey!

Annars då?

Vore dumt att klaga, det mesta rullar på framåt i full fart=) Helgen innebar en del julpysslande, bakade pepparkakor, glögg och adventsmys...bara dumt att helger alltid ska gå så fort...men ibland känns det nästan som att veckorna går ännu snabbare...uj uj, hinner inte med...=)

*gäsp* trötter är jag, var en tidig morgon idag eftersom vi började kl8 idag vilket innbar att det vart halvsjubussen för min del till Umeå, men de är tur ja kan sova på bussen, annars skulle det aldrig fungera att pendla emellan...skolan å hemmet..
Nåväl, färdigsvamlat för denna gången...avslutar med lite bilder på helgens pyssel




4 kommentarer:

Jonas sa...

Vilka lustiga figurer, är det en pepparkaksödla? =)

Camilla sa...

Jonas: japps det är en pepparkaksödla=) Dock är svansen dold bakom snögubben ser jag nu, dumt, ska frsöka fixa de;) då syns det mer attdet är en ödla.hihi.

Anonym sa...

Klart man ser att det är en ödla =)
*ger Jonas ett par nya flaskbottnar-glasögon*

Anonym sa...

fatta inte hur du orkar med allt plugg...?! Ja, du ha ju läst vad jag håller på med... Kolla på bloggen igen, jag har lagt in några bilder =)

KRAM