tisdag, november 13, 2007

Snöö!

..ja nu är de lite mer vinteraktigt ute än det varit förr=) Dock är det så att det bara täcker marken, men de är snö iaf=) Det känns bra, som jag längtat...men än är det långt kvar tills den riktiga vintern kommer med ordentliga minusgrader och snöoväder, eller? Vänta nu, klimatförändringarna gör ju så att det kanskeinte blir nån riktig vinter utan jag får nöja mig med att se lite snö ena dagen och sen se snöln regna bort några dar efter...nåväl, huvudsaken är att det är snö vid jul, så man får lite julstämning. Vet ni en sak, idag är det prick en månad kvar till Lucia och ungefär lite mer än 2 veckor till 1:a advent...Linda, jag antar att du ser fram emot att få plocka fram lite julsaker;)

Annars då?
Det är ganska bra, skolan rullar på framåt iaf...och det är nog bra, kanske lite mycke att göra emellanåt men det går. Vi har ju salstenta på den här kursen, och det känns som evigheter sen vi hade nå sånt, måste försöka hitta disciplinen att börja plugga i tid så det inte blir panikpluggning sista dagarna innan...som vanligt...
Annars går jag och väntar på samtal från jobbet om att få jobba lite under jul, det skulle vara bra..så jag hoppas om att det finns några timmar jag kan jobba iaf...Näe nu har jag verkligen inget mer vettigt att skriva..as usual

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här uppe har vi lite mer snö, men mest is. Vägen här i köpingen är "kuttrig", dvs man blir alldeles "masserad i rumpan" ;)Sen i övrigt är de isbana, lite skoj. Får massa sladd-tankar..hehe!

Jag tycker du är duktig som kämpar på i skolan =) Du blir ju iaf inte dummare!

Ha de bäst Kusin!

KRAM

Anonym sa...

Jag längtar!!! :)

Marcus sa...

Trodde dom lagt ner salstentorna. Hade massor av såna i början av min tid på universitetet men mot slutet blev det nästan bara arbeten. Föredrar nog det senare även om min disciplin inte är den bästa.