onsdag, november 07, 2007

155...

..ja så många blogginlägg har jag skrivit sen jag började förra hösten! Undra om jag lyckas åstadkomma något vettigt och intressant att läsa...=) Nåväl, ni som känner vet nog att de kan lyckas spåra ur litegranna, dock hoppas jag inte för mycke...

Jahapp, onsdag idag, och redan halvvägs till helg! Härligt!=) Men först ska en ny kurs påbörjas, redan imorgon, igår avslutade vi en kurs med redovisning och det gick väl bra. Och imorrn så påbörjas nästa 15 poängs kurs, med projektarbete och vanlig tenta, hjälp! Nu ska lilla camilla försöka plocka fram den där självdisciplinen som är lite svårhittad...men det löser sig nog på ett eller annat vis...I hope...visst blir tentapluggdagar Sandra??

Nåt som ständigt återkommer i mina tankar, är denna ångestframkallande c-uppsats som komma skall i vår...huvva! Måste börja fundera på vad jag vill skriva och på vilket sätt och en massa annat...men det löser sig väl det också, så småningom...lutar iaf åt att jag nog skriver själv..vilket kanske är bra på ett vis, då slipper jag åka till Umeå så mycket...Nåväl, det får bli ett senare problem...

Det snöar idag, ibland mycket och ibland lite mindre, eller idag, nu ikväll har de snöat..mysigt tycker jag! =) Jag längtar tills det kommer mycket snö, om det kommer mycket snö, I do hope so!

Idag har mamma och jag vart å shoppat lampor, gardinstång och persienner, nä vi ha inte flyttat, det är bara så att det har bytts fönster i mitt gamla rum hemma i huset, och nu saknas persienner och nya gardiner...så nu är det inhandlat!=) Just det och en lampa till fönstret också..nu kommer vi till det h'r med att bo hemma....jag kan säga att det går bättre än jag trodde, dock är det lite jobbigt det här med att se på TV, jag kan ju inte se på det jag vill se när jag vill..men det funkar bara bra=) Jag ser knappt på nå TV nåmera nu...vilket är bra...glömmer ändå bort när serier och såny går så..=)

Näe, nu ska jag försöka ta mig en titt på min gamla stationära dator igen..men jag tror inte att den tycker om mig, den där datorn....

Over and out!

Inga kommentarer: