söndag, november 25, 2007

Tjing!

Här sitter jag mitt i lördagsnatten , spöktimman dessutom! Kikar ut genom fönstret och ser till min glädje att det snöar=) Dock känns det lite som att det är blötsnö, vilket inte alltid är så skoj, men hallå, de snöar!=) Det är skoj, blir så mysigt ute då, som jag säkerligen sagt ett flertal ggr, men jag gillar vintern=)

Nu är de snart söndag, eller imorrn är det söndag, eller nu är det söndag, beror på hur man väljer att se det. Jga väljer att se det som att det fortfarande är lördag trots at klockan är över midnatt, på så sätt mer kvar av helgen=). Dock kommer det här inlägget säga att jag skrev det på söndag, men för mig är det fortfarande lördag;) Jag har inte gjort så mycket vettigt idag, pluggat litegranna (lite mycke) och så har jag bakat också, vilket uppskattades;) Just ja, jag la ju ut min Tvbänk på annons i veckan här, hyste inte så stora hopp om att få den såld, men så idag ringde det en spekulant och han köpte den..wieeee! Så härligt att få den ur världen, den tog bara en massa plats i min lägenhet. På tal om lägenhet, jag börjar längta tillbaka till mitt eget hem nu, men det dröjer nog till efter jul det, renoveringen är lite försenad...så jag får bo kvar härhemma ett tag till, visst det funkar ganska bra, men ibland känner man att man gärna kunnat fått vara för sig själv och ta saker som man själv vill....men å andra sidan tvätten och matlagningen 'slipper' jag nu då jag bor hemma hos mamma å co...*smile*

Imorrn, söndag, ska jag försöka komma mig iväg på ett TC/push pass, annars blir det långpromenad, sedan ska jag ta itu med lite mer plugg och hälsa på i Själevad också....gratta mina kusiners mamma...=) Det är vad jag har för mig imorrn! Intresseklubben antecknar...

Nu ska jag nog bara fixa lite saker, sedan sova sova sova säng säng!

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Antecknar... ;)

Anonym sa...

dina kusiners mamma? är inte det din faster, alternativt moster?