torsdag, november 15, 2007

Nytt utseende..

på bloggen! Eller ja, litegrann iaf, suttit lite nu och försökt hitta någon layout som jag gillar, var så less på min gamla. Men Blogger har inte så mycke att välja på, tyvärr:( Jag hittade en layout som jag är ganska nöjd med, bättre än den förra iaf...Skulle vilja ha nån lite vintrig bild, men icke...få väl lägga in lite vintriga bilder i nåt blogginlägg längre fram..=)

Dagen känns som mest att jag spenderat i en buss till och från Umeå. Det blir så när man har eftermiddagsföreläsningar, försvinner nästan hela förmiddagen i att åka bussen till Umeå, men men å andra sidan får jag en del pluggande gjort de 2 timmar jag sitter i bussen, så de är bra!:) Och helgen som kommer innebär plugg plugg plugg...ska ta mig tid till lite träning också. Dock vet jag inte hur jag ska få plugga ostört nu när vi har, mamma har, besökt ihelgen...få gå ner till källaren och relaxingroomet som mamma å co gjort iordning...=) Det går fortfarande bamsebra att bo hemma, men det där me rutiner krockar fortfarande ibland...men man får kompromissa;)

Till sist måste jag bara lägga in en bild som visar på hur kreativ och fantasirik jag kan vara....(or not)..*smile* (ritat i paint, ett program jag kan hantera, *skratt*)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, klockren bild =)

Plugga inte ihjäl dig :P

KRAM

Anonym sa...

vilken fin bild :)

Marcus sa...

söta fiskar :-)

Anonym sa...

Haha vad fin den var =)