söndag, november 04, 2007

Trött..

..som få är jag nu! Men en skoj helg har det varit=) Vi var ju och firade min moster som fyllt 60 år, vilket innebar god mat och onyttigheter hela lördagen lång! Övernattade gjorde vi också, drygt att köra hem mitt i natten..bättre att stanna kvar, och vi hade riktigt trevligt! Var uppe till sena timman och spelade spel, skoj skoj! Alltid lika kul att träffa kusiner, som man inte träffar så ofta annars...de är dumt tycker jag.. Det var riktigt skönt att komma bort hemifrån, få annat att tänka på för en liten stund, det tror jag resten av min kära familj tyckte också. Eller, ja, lillebror han fick vara hemma han, någon måste ju vara kattvakt..haha!

Å vet ni, det som gjorde helgen ännu bättre var att det kom en masssa snö!=) Dock inte här, det mesta har regnat bort, mne i Vännäs där fanns det snö må jag säga...Mitt kusinbarn och min kusin hade visst vart ute och gjort snöänglar och snögubbar på lördagmorgonen. För övrigt, för den som är intresserad så fick snögubben heta Knut;)
Helgen i 3 ord: Mysig, snöig och trevlig!

Dock är jag grymt trött nu, känns som jag skulle kunna somna på studs....tillbaks till verkligheten imorrn, vi i gruppen ska gå igenom redovisningen inför tisdag imorgon...längtar så tills redovisningen är bortgjord, så man kan ta det lite lugnt och kanske återfå lite krafter som förkylningen å massa annat snott av mig...Dessvärre startar nästa kurs ganska direkt efter vi avslutat den kurs vi läser nu, en dags ledighet emellan..men det borde väl räcka eller??

Nåväl, det var allt jkag hade att säga idag...skulle jag tro...

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

De där med trötthet, de kände jag också av. Har sovit drygt 10h dom senaste två nätterna.Så skönt! Å de hjälper inte att Jonsson drog med mig på Body-pump i söndags heller. Har sån grym värk i knäa att jag kan fortfarande inte böja dem, om jag inte kämpar. SMÄRTA! Men jag hoppas på bättre tider =)
Hoppas ni kommer fler gånger! kram
P.s: Enligt Nils hette snögubben KUK :P, de är inte alltid lätt med uttalen ;) D.s