torsdag, november 22, 2007

Julklappar

..måste man snart börja tänka på! Alltid lika svårt och den ständiga frågan dyker upp, vad ska alla få? Vad vill lillebror ha? Vad önskar sig föräldrarna? Kompisar? kusiner? You name it! Jga tycker det är svårt att köpa julklappar, för jag vill ju att det jag köper ska passa, komma till användning etc....men alltsomoftast löser sig det till slut=) Det svåraste är att köpa något till nån som har allt redan...;) Ska börja fundera på julklappar till nära å kära och se om jag kan hitta på nå kul men samtidigt användbart....men än är det väl ingen panik??=)
En annan sak som jag tycker blir svårare och svårare, är att veta vad man själv önskar sig i julklapp...jag har inte en aning! Då man var barn så kunde man ju önska sig massor av saker, leksaker etcetera, sedan när man blev äldre och började fundera på flytt kunde man önska sig flytta hemifrångrejjer..men nu då? Nu har jag lägenhet, allt som jag behöver i möbelväg...vad ska man önska sig då? Jo , nu vet jag, jag önskar mig en snöig jul, lagomt kallt och en massa pepparkakor=)

Vad önskar du dig i julklapp?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag önskar mig badlakan, o de e de enda ja kommer säga till min familj när dom frågar, så ja hoppas ja får 100 badlakan! tjohoo

Anonym sa...

Ja du, en frisk å rolig jul? Eller helst ett jobb och en bra framtid... Just nu mår ja sååå illa! Magsjuka? Har iaf inte spytt, men mått illa ett par dar, och det blir inte bättre. Så de blir ingen barnvakt ikväll... bara körning av Emma å resten av assisterterna..yey *NOT*

Anonym sa...

Jag har ingen aning om vad jag önskar mig... Min mormor ringde igår och undrade. Kanske säger jag till folk att själv hitta på =P