måndag, november 26, 2007

Lite shopping och huvudvärk,,

...ja deär vad jag har gjort idag. Dock huvudvärken kom efter jag kommit hem från stan från shoppingrundan..Jag shoppade litegranna idag, men vad låter jag vara osagt, annars blir de ju ingen överraskning ju!;) Hehe....jag och överraskningar...inte helt bra kombination...men får försöka hemlighålla det några dagar till för den som det berör;) Annars hittade jag en massa fina kläder som jag vill ha, men som vanligt, beslutsångest!!! Nåväl..de är som det är..de är ju snart jul=)
Annars idag har jag inte gjort så mycket, pluggat lite, letat rätt på material att analysera ifrån inför seminariet på onsdag och sedan pluggat igen inför kommande tenta...hjälp! Dock känner jag mig oförskämt lugn än så länge inför den...hoppas det håller i sig...

Just det, en helt annan sak, som har med vinter och utförsåkning att göra, min snowboard har änteligen hittat hem igen efter 1½ år ute på vift på olika platser..så vad sägs, nån som vill åka lite snowboard med mig i vinter?=) Undrar just om jag kommer ihåg hur man gör...*hihi* Skulle vara kul att testa åka slalom också, inte gjort det på hur många år som helst...får väl se hur det blir med den saken..

näe, om man kanske skulle ta och packa skolväskan och sedan försöka med att vara i säng i tid för en gångs skull...hur det går låter jag vara osagt...imorrn är det grupparbete som gäller...

Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan åka me dig! fast ja vill åka slalom, snowboard slutar bara med hjärnskakningar o blåtiror

Anonym sa...

Jag å Sofis julklapps shoppade 6h idag...de var jobbigt. Hann dock aldrig ner på stan. Sofias knä pallade inge mer...inte psykikt heller :P Sofia hittade en kjol som jag köpte som kanske jag ska ha på nyår? =)
Så jag vet hur de känns efter en hel dag på stan!
KRAM