måndag, oktober 29, 2007

Vintertid..

..har vi övergått till nu..eller inte just nu, men ihelgen så övergick vi till det!=) En timme bak skulle de vridas... Och nu undrar jag om det är bara jag som inbillar eller känns de som att tiden går långsammare bara för att vi vridit tillbaka en timma? Säkert bara jag som inbillar mig...

Måndag igen, och ännu en vecka närmare jul...höstlov för vissa nu, som min för min lillebror som tillbringar en del av lovet i Spanien..roligt för han,, dock hörde jag att de inte haft så bra väder där heller, regn...och hrähemma är det ju som sagt riktigt regn å rusk, riktigt höstväder! Nu längtar jag till snön kommer så det inte är lika mörkt ute mer och så man kan åka snowboard, just på tal om snowboard, Lina, jags ka snart hämta min snowboard!!!=) Den vill niog hem till sin ägare snart...alltså till mig...

I helgen har jag kombinerat jobb med att ta det lugnt och kurera min förkylning, hur det sistnämnda gått låter jag vara osagt...den spökar fortfarande på konstiga vis...blir så less, jag vill ju träna ju...men de ska man tydligen inte göra då man är sjuker...

Vet ni, nu ha ja bestämt mig för att bli brunhårig igen...dock me lite inslag av slingor, men inte lika framträdande som de är nu....få se om det kanske blir gjort redan denna veckan...om jag ids...om jag vågar...hihi...Sparris, va säger du?

Nåväl, nu ha ja nog inge mer vettigt??, eller ovettigt att säga....lika bra att sluta innan de blir för

1 kommentar:

Lina sa...

haha ja jag tror den känner sig lite ensam i garaget vårat....säg bara till när så öppnas det raskt :D