torsdag, oktober 11, 2007

Snö och tankar på C-uppsats...

..ja, nu snöar det faktiskt här!=) Eller snöa var nog att ta i, regnsnöar skulle jag vilja säga, men lite vitt på backen är det iaf..=) Dock lär det blir is av det mesta och tokhalt imorrnbitti, så de ska bli spännande och se om om man kommer i tid till Umeå och skolan, känns lite halvt osäkert det...blir det minusgrader så fryser ju det som snöregnar nu och blir till halka...nåväl, hur som haver så snöar det iaf..nästan...;)

C-uppsatsen finns ganska mycket i tankarna nu, mycke pga gårdagens 'chock'. Senast måndag ska vi ha valt vilket ämne vi vill skriva uppsatsen i, och det är ju snällt av studievägledaren att komma med den informationen bara några dar innan..suuck! Och att vi inte fått nån direkt information från de olika institutionerna , gör inte saken bättre...dubbelsuuck! Nåväl, vi har 4 ämnen att välja bland, psykologi, sociologi, pedagogik och informatik. Jag har iaf lyckats skala ner det till 2 alternativ, informatik eller pedagogik, men så verkar sociolgi lite intressant också, men som det känns just nu i skrivandets stund så är de pedagogik som jag vill göra c-uppsatsen i....Nåväl, jag får fundera över helgen lite mera...

Igår startade vi projektarbete på det nya momentet, och det känns riktigt skoj, att få ett uppdrag som är på riktigt...ska bli spännande, men mycke jobb väntar nog...=)

Nu ska jag göra klart allt inför imorrn, så jag slipper panikpyssla imorrnbitti...jag bryukar oftast inte ha så mycke tid över till sånt på mornarna....*smile*

Bye bye for now, bloggandet tar en liten paus över helgen skulle jag tro....

3 kommentarer:

Marcus sa...

huh, jag är ju glad att jag inte delar ut post i Ö-vik iallafall. Det hade jag nog inte pallat. Återstår att se hur det går här när det blir kallare. Än så länge har vi över 10 gr. om dagarna. Tänkte mest säga att jag är igång med bloggandet igen. Du har ju saknat det... Ha det bäst!

Anonym sa...

Snö kändes inte så upphetsande! Precis som jag skrev på min blogg idag. Än är vi utan de, tack å lov. Var nyss på promenad och krossade lite is på en vattenpöl *hehe* Medan du pluggar på så bra, ska jag passa på och söka jobb *SUCK*
KRAM

Anonym sa...

oj, de va inte lång tid o tänka på ämnen, men du kommer nog på nåt bra. ha så kul i helgen bruden ;)