onsdag, oktober 24, 2007

Tidig morgon..

...sitter på skolan nu å väntar på resten av min grupp, så vi kan fortsätta med grupparbetet. Usch så segt och tungt det var att kliva upp då väckaren ringde imorse, uj uj! Jag är definitivt ingen morgonmänniska, men det var väl inge nyhet?;) Men jag är en massa trötter nu, inte så mycket energi...men men ska nog gå bra iaf=)

En förkylning har jag lyckats dra på mig också, gör en ju inte direkt piggare...men svårt att undvika att bli förkyld då alla runtomkring går runt å hostar och snörvlar, men jag har inte tid att bli sjuk nu, men å andra sidan när har man det? Känns som så fort en förkylning slår till så är det alltid dålig tajming...nåväl, lika bra att göra bort höstförkylningen...

Vet ni en sak? Idag är det exakt 2 månader kvar till julafton...=) Tiden går fort, det var ju nyss sommar...känns det som...Och just det, det är FNdagen idag också...

Näe nu ska jag försöka få i mig lite frukost, som jag inte fick tidigare imorse , pga att det va på tok för tidigt för sånt då...å så blir det nog lite te för min onda hals,,,

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lika bra att vara sjuk nu, för nästa helg ska du ju vara på topp =)
Julafton, jösses. Å innan de ska folk fylla år också, huva. Jag behöver verkligen ett jobb! KRYA PÅ DIG!
KRam Kram Kusin

Jonas sa...

Usch vad du skräms, Julafton redan.. tjaa.. butikerna börjar ju med julpyntet nu, så det är väl inte så länge kvar. Grattis till VG-tentan förresten!

Anonym sa...

Ja hjälp va tiden går fort. Jag hinner knappt med. Det snöade i umeå förra helgen så jag dansade glatt på jobbet. Men jag var visst den enda som hurrade för vädret.