torsdag, oktober 25, 2007

Overkligt...

...kändes de då jag läste tidningen imorse och fick se en dödsannons där jag tyckte mig känna igen namnet, och ja, det var en tjej som jag jobbade med förra sommaren, dock inte så mycket, hon va upp å jobbade på min avdelning några ggr, men vi träffades ändå under arbetsdagarna...känns konstigt att läsa hennes namn, kan inte låta bli att fundera på vad som kan ha hänt, olycka? Visserligen vet jag vissa saker, men väljer att inte skriva ut det här pga att de saker jag fått höra inte kanske är helt sanna....men tragiskt är det vilket som..tankar går till hennes familj och nära.....

Annars är de nog ganska bra, trots förkylningen, bara jag klarar mig ifrån att få hosta så....men skulle inte va helt fel att va nedbäddad i soffan framför en film å kanske få bli lite ompysslad?;)

Imorrn ska jag till tandis och den årliga undersökningen, huvva! Gillar verkligen inte att gå till tandläkaren....vill inte....

Näe, nu är de kvällsfikedags tror jag....eller iaf lite te...

Over and out

Inga kommentarer: