måndag, oktober 08, 2007

Lost and found!

...tappade ju både mitt körkort och mitt kontokort i lördags, typiskt mig! Kontokortet är ju en sak för det går ju snabbare att få tag i än att skaffa ett nytt körkort...men men hade ställt in mig på att ansöka om ett nytt körkort idag, men så imorse ringde mobiltelefonen och det var polisen som hade mitt körkort hos sig, så nån vänlig själ hade kanske vart å lämnat in det...Tack för det! Allt känns genast mycket lättare, nu ska jag bara spärra mitt kontokort och ansöka om ett nytt. Så mitt körkort var borttappad men nu så är de upphittat..wieee!=)

Inne på slutspurten på hemtentan är jag, jag ska vara klar idag och som det verkar nu så kan jag faktiskt bli det, om jag har disciplinen att bara fokusera på tentan så;) Men det ska nog gå..för imorrn är det storstädning av lägenheten som gäller...det behövs!

Nåväl, åter till pluggandets värld!

4 kommentarer:

Anonym sa...

skööönt! det är inge kul å tappa viktiga saker, speciellt inte körkort! tur du fick tillbaka det igen..

Anonym sa...

Tur att du fick igen ditt körkort! jag brukar alltid ha dom två korten i bh:n, för då vet jag att dom sitter säkert...iaf tills man ska sova. HAHA! Jag är din galna-kusin! =)Men nu är de inte länge tills vi ses..YEY!
KRAM

Lina sa...

va skönt att det är tillbaka! mina kort blev ju stulna så jag har ganska nytt fått mig ett nytt körtkort...onödiga pengar som går åt...för att inte tala om den tortyr som det medför att gå å fota sig! kram

Anonym sa...

Hej! Va skönt att du fick tillbaka korten. Jag tappade börsen i somras på ett vandrarhem i norge. Fick tillbaka den några timmar senare med körkort och kontokort men inga pengar. Blev av med över 1000 spänn. Fattar inte att en del kan vara så fräck. Kram på dig