måndag, oktober 01, 2007

Varför blogga?

Är frågan jag ställer till mig själv...varför bloggar jag? Inte är det nå viktigt jag skriver om direkt, men ändå blir det ett blogginlägg...ibland kan det vara kul att skriva om något men å andra sidan varför? Är det nån som läser vad jag skriver? Är det nån som borde läsa vad jag skriver? Är det intressant och relevant det jag skriver? Jag vet inte, men jag kommer nog fortsätta ändå..kanske..när bloggflowet infinner sig...=)

Idag har jag försökt plugga medans jag samtidigt försök filtrera bort grannens småbarn som inte var så glada idag...kan ju säga att det gick sådär. Men lite pluggande fick jag gjort iaf, men känns lite som att morgondagen blir en låååång dag med pluggande....men det ska nog gå bra på ett eller annat vis..

Annars då?
Jo det är nog ganska bra..skulle jag tro, inget direkt att klaga på...

Nu vart de en sånhär helt ointressant blogg igen, kanske man ska ta och göra som Alex Schulman har gjort....sluta blogga...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser :)

Anonym sa...

jag läser! o du, skit i alex schulman, vi ha ju fortfarande uggla, mycket roligare ;)

Anonym sa...

Åse å du läser min,typ, haha!Lr de är bara ni som kommenterar, resten smyg läser! He är alltid bra å skriva av sig, tro mig =) KRAM